1.

“Hei katso! Jos se ei ole Tommy-boy!”

Olen cringed heti kun kuulin Chad ja muut kaverit nauraa. Tämä oli viimeinen asia, jonka halusin täällä ostarilla. Varsinkin kun seisoin ulkopuolella Forever 21 tallentaa ja yrittää näyttää kuin olisin ollut.

Tšad, Mark, Nick, ja Steve käveli luokseni. Voisin kai sanoa, että he olivat ystäviäni. Totuus oli ne olivat vain kaverit koulussani, joka on koskaan sanonut minulle mitään, vaikka suurimman osan ajasta se oli vain Nauraaksesi minulle. Koska olin uusi osassa, nämä kaverit olivat lähinnä asia ystäviä voisin väittää minulla oli.

Kun he lähestyivät, yritin nojata rennosti vastaan ​​toisen kerroksen kaiteiden ja katsoa alas ostajat alla – mitään kääntää huomionsa kirkkaasti valaistu Forever 21 myymälässä. “Hei, mitä kuuluu, kaverit?”

Tšad, Nick, Dave ja Steve kerääntyivät minulle. Vaikka menimme samaa koulua ja olimme kaikki äskettäin 18, tunsin yhä pienempiä ja vähemmän kokemusta he törmäsivät. Nämä kaverit olivat tiedossa koulu on mutkitteleva sääntöjen rikkojia ja huhut heidän hyväkseen on tynnyri osapuolten tehnyt niistä tyylikkäin lapset koulussa.

Chad pisti lihaksikas käsivartensa minun hartiat tavalla, joka ei ollut aivan sopiva. “Hei, Tommy-boy”, hän sanoi. “Mitä teet ostarilla? Luulin nörttejä jäi kotiin ja tutkittu.”

Muut kaverit nauroivat tätä. Niin minäkin “Tuota, tiedäthän … vain ripustettu”, vastasin, yrittää etsiä jäähtyä. Pidin katsomalla poispäin Ikuisesti 21 myymälän ja alas kaiteen yli ja ostajat ohikulkumatkalla ensimmäisessä kerroksessa Mall, toivoen pitää huomiota niin. Toistaiseksi se toimi.

“Niin?” Nick nauroi. “Haluatko ripustaa oikeasti?”

“Häh?” Kysyin, ei oikeastaan ​​saada, mitä Nick tarkoitti.

Dave virnisti minulle. “Hän kysyi sinua, Tommy-boy, jos todella halusi ripustaa. Kanssamme.”

He pitivät nauraa. Tiedän kuulostaa dorka varten ei oikeastaan ​​tiedä, mitä he tarkoittivat, mutta sanoin. “Joo.”

Tšad, Nick, Dave ja Steve tungosta lähempänä ympärilläni. Hymyt putosi heidän kasvoiltaan. Aloin jännittää. Chad oli vielä hänen raskas käsivartensa minun hartioilla. “Entä aloitamme roikkuu teidät tämän kaide?”

Silloin tajusin he olivat aikeissa ripustaa minua puolella Mall kaiteiden ja repsottaa minua ensimmäisessä kerroksessa! Kuulin itseni kulauksella ja että juuri tehnyt ne kaikki nauraa enemmän. He olivat kaikki seisoo niin lähellä noin minulle, että minun piti mennä minnekään. Nick ja Dave tarttui sylissäni. Steve polvistui ja tarttui molemmat nilkkani.

“Tommy?” Ääni huusi. “Auttakaa minua joitakin näistä.”

Kaverit kääntyi katsomaan kuka oli juuri nimeni. Minun ei tarvinnut käydä läpi tietää kuka se oli, mutta tein kuitenkin.

Äitini varmasti erottuu muista vanhemmista. Luulen, että hän voisi olla 44 tai 45, mutta hän ei koskaan kerro kenellekään ikäisekseen. Kun hän ja isäni erosivat viime vuonna, hän meni ja sai itse “makeover.” Hän teki hiukset blonder ja olen melko varma, sai Botox hänen kasvonsa tehdä itse näyttää nuoremmalta. Hän varmasti on jotain, joka sai hänet huulet näyttävät siltä kuin hän oli aina Partaturska. Hän jopa sai töppäys työtä. (Olen nähnyt yhden hänen rintaliivit pesutupa ja tag sisällä sanoi 36C).

Silloin äitini alkoi pukeutuminen kaikki trendikäs ja melko samalla tavalla tytöt koulussani ei: eräänlainen lyhyet hameet tai matalat farkut ja housut tiukka t-paidat ja topit jotka olivat joko todella tiukka tai vähän leikata tai molemmat.

Tänään ei ollut poikkeus. Äitini oli tiukka valkoinen pitkä poolopusero top – ääriviivat hänen valkoinen satiini punnerruksella rintaliivit alla oli melko selvä. Hänen lyhyt heikko beige mokka hame swished noin hänen pitkät rusketus jalat. Lähes-to-polven musta saappaat hänellä oli CLACK-CLACK-CLACKED äänekkäästi, kun hän käveli. Hänen blondi korostettu hiukset oli alas vain ohi hänen harteillaan. Hän tavoitti hänen matkapuhelin hänen kukkaro roikkui olkapäänsä pitäen ulos muutaman pussit hänen Toisaalta taas ei edes etsii yli minua. “Tommy”, hän toisti. “Auta minua näiden, kultaseni.”

Tšad, Nick, Dave ja Steve oli järkyttynyt nähdessään hänet. He eivät olleet koskaan nähneet äitini ennen. Joka antoi minulle mahdollisuuden nopeasti luisua niitä ja – niin paljon kuin en halua myöntää sitä – tuntuu helpottunut äitini seisomassa siellä. Olen kiiruhti äitini ja kiitollisena tarttui Forever 21 laukkuja hänen.

“Hei, Tommy-boy!” Chad kutsutaan. Katsoin ja hän virnisti minulle. “Nähdään.”

2.

“Hei, Tommy-boy! Wanna hang Halloween-iltana?”

En voinut uskoa sitä. En tiennyt, miten Chad tai nämä kaverit sai numeron kotiini, mutta seisoin keittiössä ja tilalla puhelinta korvalla, kun Chad kysyi minulta, haluaisinko hengailla Halloween.

“Uh …” oli kaikki Voisin ajatella sanoa. Sitten olen nopeasti lisätty. “Yeah!”

“Mahtavaa”, Chad vastasi. “Minä ja kaverit on talosi huomisiltana.”

Juuri silloin kuulin oven auki ja CLAK-CLAK-CLAK korkokengät koko lämpiön parketin mikä tarkoitti, että äitini oli kotona. Roikuin puhelimen ylös ja käveli keittiön läpi oven.

Äitini seisoi iso aula. Hän laittoi hänen kukkaro ja avaimet korkea pöytä edessä suuri peili, joka otti toisella puolella eteiseen seinään. Toinen saman kokoinen peili toiselle seinämälle osoitti takakulma äitini.

Hänen hiuksensa oli vuonna korkea kierre. Hänellä oli ohut tiukka vaaleanpunainen toppi, jossa samalla tyylillä valkoista alla ulottuneen yli hänen tissit. Tiukka valkoinen Lowrise jooga stretch-housut hän kantoi tarttui lonkat ja jalat, mutta häneltä pois hänen rusketus pallea ja käyrät hänen yritys maalialue. En voinut huomata, että kuntosali lenkkarit hänellä oli ollut vähän pois kantapää heille.

Äitini oli tilalla näyttävän pitkä musta mekko yksi niistä muovi vaate laukkuja. Hänen Toisaalta hän oli muutaman pussit kaupoista päässä Mall. Yksi pussi erottui muista. Se oli vaaleanpunainen – sanat “Victorian Secrets” – erottui muusta.

Tiedän, että tämä on outoa sanoa, mutta löysin itseni tuijottaa äitini kun hän meni ylös portaita hänen huoneeseensa. Hänen tissit oli hieman pomppii ohut kaksinkertainen säiliön katon hän pukeutui. Valkoinen jooga stretch-housut hänellä oli osoitti pois hänen käyrät ja jopa missä minä seisoin alareunassa portaita voisin tavallaan nähdä ääriviivat valkoinen tangat hänellä oli kautta takana hänen jooga pants. Ja sitten hän oli poissa hänen huoneeseensa ja suljemme oven perässään.

3.

Se oli Halloween-iltana.

Aurinko oli juuri mennyt alas. Pikkulapset heidän puvut, useimmat niistä yhdessä vanhemman tai kaksi taskulamppu, alkoivat mennä ovelta ovelle alas tummalle estää. Talo Asun on eräänlainen upea osa naapurustossa, jossa koteihin istua pitkälle takaisin iso laajat nurmialueet ympäröivät pensasaidat tai aitaan tai joskus molemmat. Koska meillä ei ole katuvaloja minun lohko, se oli melko pimeää. Valot koteja koristeltu Halloween varmasti antoi lohko pelottava ilme.

Olin kävelevät edestakaisin etuovi meidän eteiseen. Minulla oli minun puku: Olin cowboy. Joka oikeastaan ​​vain tarkoitti minulla oli ruudullinen paita ja farkut ja saappaat ja cowboy hattu. Noin minun vyötärö minulla oli halpa kotelo ja korkki pistooli sain myymälä. Se oli melko ontuva niin pitkälle kuin puvut mennä, luulisin.

“Äiti, olen menossa ulos nyt,” Huusin.

“Tommy, pysy siinä,” kuulin äitini huutaa hänen takanaan suljetun makuuhuoneen oven. Ennen kuin ehdin lähteä, hänen ovi avautui ja hän tuli riensi alas käytävällä hänen makuuhuoneessa. Hänellä oli hänen pitkä valkoinen silkki viitan, joka oli sidottu suljettu valkoisella puitteen. Hänen hiuksensa oli vuonna pörröinen valkoinen pyyhe. Toisessa kädessä hänellä oli martini lasi, joka oli puoliksi täynnä.

“Kultaseni, äiti ei ole vielä valmis”, hän sanoi minulle nojaillen lähemmäksi. Pääntie hänen kaapu avasi hieman, jotta voisin nähdä yläosien hänen tissit. “Minulla on vielä päästä minun puku osapuoli aion. Sinun täytyy antaa karkkia kaikille, jotka tulee ovelle kunnes olen valmis.”

“Oi, äiti,” Minä rypisti otsaansa. “Kaverit odottavat minua!”

“En välitä kuka odottaa,” äitini snipped. “Kunnes olen hyvä ja valmis minun puku, olet oleskelevat täällä.”

Olin aikeissa valittaa, mutta äitini täytti juuri oikealle ympäri ja marssi takaisin alas käytävällä ja sulki makuuhuoneen oven. Se oli se. Juuri silloin ovikello soi.

“Avaa ovi, kulta!” Äitini huusi hänen takanaan makuuhuoneen oven.

4.

“Karkki tai kepponen!”

Toinen ryhmä lapsia seisoi kuistilla, joka johti eteiseen. Olen yrittänyt pitää onnellinen kasvot, kun minä jakoi karkkia lapsiasi muovinen kurpitsa pidin. Kun he kaikki saivat karkkia, lapset olivat kääntämällä ja alasajon Polku, jossa toinen vanhemmista odottivat saattamaan ne alas lohko.

Suljen oven ja laittaa muovi kurpitsa pöydällä eteiseen. Voisin nähdä kellon seinällä se oli jo ohi yhdeksän. “Äiti!” Huusin. “Etkö vielä valmis?”

“Olen valmis kun olen valmis, nuori mies!” äitini vastaus tuli hänen makuuhuoneessa. “Äläkä huuda talossa!”

Purin hammasta, kiroten minun hengenvetoon, vaikka olen varma, että äitini ei kuule minua koko matkan hänen makuuhuoneessa. Olin jo myöhässä tavata muualla kaverit. Olin käytännössä puuttuu kaikki Halloween ja äitini vielä ollut valmis vielä! Kuten tavallista asioita piti aina olla noin hänen ensimmäinen. Olin juuri menossa niin kyllästynyt siihen.

Juuri silloin kuulin oven äitini makuuhuoneeseen avoin seuraa kolinaa hänen kantapäät, kun hän käveli olohuoneeseen ja näin hänen puku. Hänellä oli todella pitkä tiukka musta mekko, joka takertui hänen vartalonsa niin tiukasti, että hän voisi vain ottaa pienin askelin huoneen poikki. Yläosassa mekko oli aivan hänen harteillaan ja pieni leikkaus riittää osoittamaan alkuun hänen pilkkominen. Ja miten saatoin nähdä hänen boobs liikkuvat, kun hän käveli, olin melko varma, että hän ei ollut yllään rintaliivit. Alaosassa musta mekko halasi lonkat ja kaikki alas hänen pitkät jalat ja aina lattialle, jossa se hinattava hänen takanaan muutaman metrin. Oli viilto jopa toisella puolella, joka meni puolivälin häntä reiteen paljastaa hänen jalat mustat nailonit ja strappy musta platform korkokengät hänellä oli. Äitini oli tehnyt hänen hiuksensa iso blondi pörröistä ringlets että meni alas hänen paljaat olkapäät. Hänen meikki oli hyvin dramaattinen: savuinen mustaa ripsiväriä hänen ympärilleen silmät, posket syvän tumma väri ja kiiltävä violetti korostamalla hänen huulensa vielä täydellisempää. Hän oli hänen martini lasi, nyt tyhjä, yhdellä kädellä.

“Uh …” Yritin selvittää, mitä sanoa, kun katselin hänen ylittäessään olohuoneen läpi. “Mitä sinun pitäisi olla, äiti?”

Äitini pysähtyi ja katsoi minua. Hän pisti vapaat kädet hänen lonkan, poseerata minulle. “Olen noita, typerä. Etkö huomaa?” Hän kumartui poimia jotain sohvalla. Kuin hän, en voinut auttaa, mutta saada vilaus hänen pilkkominen kuin yläosassa musta mekko liukui hieman alas hänen harteillaan. Äitini suoristaa ylös, nyt tilalla iso levyke noita hattu kädessään.

Käännyin etuovi lähteä. “Ok, minun täytyy mennä!”

“Ei vielä, nuori mies”, äitini vastasi. Hän aloitti rajan olohuoneen läpi ja kohti keittiö hänen tyhjä martini lasi. “Äiti vieläkään ei ole vielä valmis. Minun täytyy soittaa jollekin.”

“Oi, äiti!” Pyysin. “Oletko tosissasi? Olen odottanut, kuten kaksi tuntia.”

“Voi, se ei ole ollut niin kauan,” äitini “tsked” minua, vaikka olin oikeassa.

“Tulen kaipaamaan Halloween”, valitin.

“Kulta, lakata olemasta niin dramaattinen,” äitini ei edes ohimennen minua kuin hän jatkoi tehdä hänen tavalla koko olohuone pienin askelin hänen pitkä musta mekko sallisi. “Saat olla kaikki hauskaa haluamasi pian riitä.” Ja ilman muistella minua, hän meni keittiöön.

5.

“Jos on olemassa pukukilpailun, en vain voi voittaa ensimmäisen palkinnon.”

Äitini oli keittiössä. Hän oli vauhdista, hänen askeleensa kaikuvat olohuoneeseen, jossa olin istuu ja katsella kun hän pyörtyi edestakaisin oviaukossa. Hän oli siemaillen hänen toinen martini ja jutella hänen matkapuhelin hänen ystävänsä. Kuten tavallista, hän puhui hänen suosikki aihe: itse.

“Vietin kaksi kertaa niin paljon aikaa StairMaster tällä viikolla tietäen olin menossa on sovi tähän puku,” äitini sanoi. Katselin kun hän pysähtyi siemailla hänen martini ja katsoa itseään peilistä edellä ruokapöydän. “Onko tulossa joko yksittäinen miesten juhlissa?” Äitini kysyi hän tarkasti hänen meikkiä peilin heijastus. “Oikeasti, se voi olla niin tylsää ottaa naimisissa olevat miehet yrittää flirttailla kanssani koko ajan.” Äitini kuulosti vähän hiprakassa kun hän naurahti ja oli siemausta hänen martini.

Kaulin silmäni. Se ei koskaan yllätti minut, kuinka paljon äitini piti kertoa itsestään. Se oli selvää hänen pitkä piukka musta noita mekko, että hän tarkoitus lyödä puolueen. Juuri silloin ovikello soi. Äitini oli liian kiireinen jutella puhelimessa kuulla niin olen nopeasti nousi ylös avaamaan ovea.

Siellä oli neljä Ninjas seisoo edessä kuisti. Heti kun avasin oven, he tekivät torjua kannanottoja ja en voinut auttaa flinching. Joka aiheutti ne kaikki nauraa ja kun he vetivät alas tumma materiaalia heidän kasvonsa, tajusin, että se oli Chad, Nick, Dave ja Steve.

“Pelästyttää sinua, Tommy-boy?” Nick kysyi.

“Oletko kusta itseäsi?” Dave nauroi.

“Luultavasti paskaa itsensä, myös”, Steve lisätty kaakattaa.

“Rauhoitu, kaverit”, Chad sanoi heille, niin minusta näytti. “Mitä kanssa cowboy puku? Sanoin olimme kaikki menee niin Ninjas.”

Nyökkäsin ja kyytiin tyyny säkki vieressä oven. “Tiedän. Minulla on se täällä”, selitin. “En halunnut äitini nähdä minua päällään ja mielestäni olin menossa ulos pranking. Aioin muuttua sen jälkeen lähdin.”

Että juuri tehnyt kaverit nauraa enemmän, mutta Chad heilutti niitä pois. Hän virnisti minulle. “Missä on äitisi on?”

Ikään kuin tilauksesta, kuulin äitini kantapäät CLONKING käytävää pitkin ja hänen huutamassa hieman hiprakassa kuulostava ääni: “Onko meillä kummituksia tai peikkoja ovella?”

Näin kaverit nopeasti poistamaan Ninja naamarit takaisin jopa heidän kasvojaan ja ojenna niiden tyyny säkit kun viattomasti sanoi: “Karkki tai kepponen!”

Äitini käveli eteiseen ottaen pienin askelin hänen pitkä tiukka musta noidan mekko salli hänen ja aiheutti hänen kurvikas luku shimmy tärinää. Hän laski hänen martini lasi ja tarttui muovinen kurpitsa kulho pois eteiseen pöytä ja kääntyi kaverit kuistilla.

“Voi,” äitini leikkisästi overacted on olla yllättynyt. “Mitä meillä on täällä?”

“Ninjas!” Kuulin Tšadin vaimeita ääni takana musta materiaali kattaa alempi puoli hänen kasvonsa.

“Kuinka pelottava teille kaikille ilmettä” äitini vastasi taas nojaa eteenpäin pitää muovi kurpitsa toisessa kädessä ja käyttää hänen muut pudota karkkia tyyny säkkejä kaverit olivat tilalla. He alensi säkit aiheuttaa äitini nojata eteenpäin vieläkin ja hieman epäröidä strappy musta korkokengät hänellä oli. Hän näytti ei ole aavistustakaan hän oli antamassa kaverit ärsyttävä katsomaan kuinka hänen noidan mekko kasvatti hänen pilkkominen niitä. Alkaen näyttää silmissä paljasti heidän Ninja naamarit, oli selvää, että Tšad, Nick, Dave ja Steve olivat nauttia mieltä he olivat tulossa. Ja sitten joku sanoi, “Nice kurpitsat!”

Näin paheksua muodossa leikkisä Harmaaturska äitini oli heille. Hän suoristaa ylös ja otti askeleen taaksepäin, vetää muovinen kurpitsa takaisin. Hän haughtily torui heitä, “Kuinka töykeä!” Äitini sulki oven heidän naurua ja takoi muovi kurpitsa alas eteiseen pöytä. Katselin hänen vartalonsa, kun hän käveli takaisin alas käytävällä ilmeinen vihoissaan.

“Going nyt, äiti!” Soitin hänen peräänsä.

“Mitä!” Hän snipped minua ilman silmäyksellä takaisin, kun hän meni keittiöön.

Nappasin tyynyliina omin kotitekoinen Ninja puku sisälle ja vasemmalle.

6.

Nick, Dave ja Steve goofed minua suurimman osan yöstä siitä, miten “lame” minun kotitekoista Ninja puku oli, mutta Chad kertoi heille chill out ja että ainakin olisin yrittänyt. Minusta se oli aika siistiä, hän sanoi, että koska varten loppuillan muut kaverit rauhoittui minua ja sain juosta niiden kanssa tekee kepposia naapurustossa. Me egged autoja ja tee-peed taloja ja jopa valaistu pussillisen koiran kakka on Old Man Mervin ovella ja katseli häntä astua kytkeä se pois.

Minulla oli niin mahtava aika loppuun mennessä illalla en edes ymmärrä olimme takaisin minun lohko kun Chad sanoi: “Viimeinen kepponen yöksi.” Ja silloin huomasin, että seisoimme kadulla aivan taloni edessä.

Kaverit kaikki käynnistyi edessä nurmikolla kotiini kun minä ripustaa takaisin hillitä, ei oikeastaan ​​tiedä, mitä ne olivat jopa. Voisin nähdä valot olivat päällä talossa ja äitini auton ajotieltä. Joskus olen nähnyt hänet siluetti kulkevat edessä verhot olohuoneen ikkunasta. Aloin seurata kaverit jopa talon nähdä, mitä he olivat jopa.

En voinut kertoa kuka oli kuka, mutta näin kaksi Ninjas siirtyä talon edessä, jossa puutarhaletku oli. Vaikka yksi jäi kahvasta, muut veti letku, jossa kaksi muuta seisoivat edessä kuisti. Tajusin mitä ne olivat jopa ja alkoi kiiruhtivat minun edessä nurmikolla kertoa heille lopettamaan, mutta sitten huomasin yhden Ninjas edessä kuisti rengas ovikelloa juuri kun sain niiden takana. Lopetin, liian hermostunut edes tehdä mitään.

Etuovi avataan ja äitini – vielä hänen takertuva noita puku – seisoi eteisessä Ennen hänellä oli mahdollisuus sanoa mitään, Ninja jonka puolella talo oli kiertämällä kahva ja spray vettä ammuttu letkusta muut olivat osoitti suoraan äitini.

Kuulin hänen kiljua yllätys, kun hän jäi kiinni kenet ja hiekkapuhallettu veteen aiheuttaen noita hattu lensi pois hänen päänsä. Kaverit kuistilla, jonka tarkoituksena letku ylös ja alas hänen ruumiinsa, täysin liotus hänet sellaisena kuin hän seisoi siellä turhaan heiluttaa käsiään pysäyttää vettä, joka oli ruiskuttamalla hänen. Kaverit alkoi nauraa hysteerisesti kun he jatkoivat valella hänen kunnes yksi heistä antoi signaalin Ninja kahvasta sammuttaa sen.

Äitini seisoi vielä avoin ovi eteiseen, lätäkkö vettä hänen ympärillään. Hänen hiuksensa oli onnistunut pysymään kuivana ja hän yritti pyyhkiä vettä hänen silmistään, mutta oli vain onnistua tahroja hänen tumma ripsiväri. Voima räjähdys vesi oli aiheuttanut edessä hänen pukunsa liukua hieman pidemmälle alas hänen paljaat olkapäät, jolloin hänen täysi pilkkominen vieläkin esillä. Pitkä musta takertuva materiaali mekko oli nyt märkä ja juuttunut hänen ihonsa, käytännössä nähdä läpi alla valot eteiseen, jossa hän seisoi. Me kaikki voimme helposti ymmärtää hän ei ollut yllään rintaliivit ilmeinen tapa liottaa mekko tarttui hänen käyrät. Ääriviivat pieniä mustia remmi ja tumma reisi huippuihin hänellä oli selkeästi osoitti kautta takertuva märkää materiaalia.

Tähän mennessä kaikki kaverit seisoivat kuistilla nauravat äitini kun hän oli vielä pyyhkimällä häntä silmiin. Vihdoinkin äitini vihdoin alensi hänen kätensä hänen kasvonsa. Hänen tumma ripsiväri on nyt epäselvä hänen ympärilleen silmät kuin pesukarhu. Hän katsoi alas ja huohotti äänekkäästi, kun hän näki tilan hänen noidan mekko ja kuinka läpinäkyvä se oli alle eteiseen valot. Hän katsoi takaisin ylös kaverit nauraa hänelle. “Senkin kakarat”, hän kirkui.

Luulin, että hän oli menossa slam edessä, vaan äitini alkoi ottaa pienin askelin hän voisi tiukka mekko jahdata kaverit pois kuistilta. Ne kaikki kääntyi ja juoksi hänen, paitsi yksi, joka huomasin – ja hän ei – joka astui puolelle oven ja anna hänen vaappua viimeisen pyrkiessään kolme muuta. Katselin että Ninja etuovesta odotti kunnes äitini oli astunut kuistille ja sitten hän sulki oven päähän hänen noita pukeutua vetämällä hänen takanaan.

Äitini oli niin päättänyt jahdata kaverit, että hän ei edes kuullut oven lähes loppuun hänen pukunsa. Hän oli puoliksi kuistille kun pitkä takertuva märkä musta mekko veti vastaan ​​hänen ruumiinsa. Heti edessä mekko pudonnut aiheuttaa hänen paljaat tissit tupsahtaa. Samaan aikaan, materiaali hänen pukeutua tore pitkin viilto jopa puolella ja repi kaikki tavalla jopa hänen lonkan, paljastaen yläosien hänen tumma reiteen huippuihin ja edessä hänen pieniä mustia remmi.

