“Hei! Hey!” Se oli kaikki Voisin ajatella sanoa.

“Eksy, kusipää”, oli kaikki humalassa voisi sanoa. Kun pääsin alas ja tarttui häneen, hän nousi ylös ja työnnetään takaisin. Aloitimme paini yli Holly.

LUKU NELJÄ

Yhtäkkiä tunsin kädet päästä ympärilläni. Joku veti minut takaisin käytävälle. Joku iso ja vahva. Tunsin kyynärvarren kaulaani, ja sitten tunsin kuuluvat taaksepäin. Olin voimakkaasti paininut ulos käytävällä, ja koputti eteenpäin. Olen laskeutui kovalle käytävällä lattialla. Elin putosi päälle minua.

“Air Marshal! Laita kädet pään päälle!”

Vilkaisin takaisin, ja siellä oli suuri mies lyhyet vaaleat hiukset istuu minua. Hänen takanaan seisoi toinen mies, kaveri rasvainen ruskeat hiukset ja viikset. Kaveri päälle minua ei odota minua laittaa käteni pääni. Hän tarttui ne yksi kerrallaan, jenkki heitä takanani, ja löi käsiraudat minua.

Kuulin humalassa takanani huutaa, “Se mies hyökkäsi kimppuuni ilman syytä! Hän on terroristi!”

“Ei hän ole!” Huusi Holley.

Bitchy lentoemäntä seisoi ylitseni. “Hän on hänen kanssaan! He olivat epäluuloisia häntä turvallisuus Checkpoint, ja he pidätetty hänen.”

“Scotty, ranneke häntäkin,” käski kaveri päälle minua.

“Aivan, Jack”, sanoi tummahiuksinen mustached kaveri. Hän tarttui Holley, joka seisoi hänen keskimmäinen istuin, jonka varsi, ja veti hänet käytävällä, oikeus yli vanhempi kaveri ja minä.

“Ei”, hän kiljui, mutta Scotty työnsi hänet vastaan ​​selkänoja, veti käsiraudat taskustaan, ja cuffed kädet selän.

Jack tyhjennetty housuni taskuihin kun makasin vatsani päällä, ja sitten frisked minua vaatteeni. Oma hardon oli täysin poissa, joten en tarvitse murehtia, että hän tunsi minun kukko ja palloja. Sitten hän kääntyi Scotty, ja määräsi, “Hae hänet.”

“Haluatko minun etsiä nainen?” kysyi Scotty.

“Tämä on hätätilanne. Teemme mitä on tarpeen suojata kone. Anna hänelle perusteellisen etsinnän.”

“Oikein!” Sanoi Scotty innokkaasti. Holly seisoi yhä käytävää pitkin ja nojaa eteenpäin istuimen selkänojaa vasten, kuten Scotty juoksi hänen kätensä pitkin hänen puolin takaapäin. Hän saavutti hänen ympärillään, ja tunsin hänen tissit yli hänen rintaliivit, ottaen erityisesti huomioon undersides hänen kupit hänen underwire. Hollyn pusero puuttui painiketta ja hänen rintaliivit on jo altistunut, jossa se helpoksi Scotty Ilmavoimien marsalkka päästä sisälle hänen puseron, päästä suoraan hänen vasen rintaliivit kuppi, ja tuntea noin sisällä.

Voisin nähdä monia matkustajien katsomassa Holly saada tuntui ylös. Matkustajia käytävällä istuimien nojaten käytävällä saada paremman kulman, kun taas muut matkustajat seisoivat ja katsomassa.

Scotty kurotti Hollyn oikea bra kuppi ja antoi sen perusteellinen selkäsauna, päästäisiin nopeasti ympäri ja etsimällä jokaisen sentin kupin.

“Oh! Ah!” squealed Holly kuten Scotty käsi karkeasti tunsi tissi lihaa. Scotty sitten tuntui noin Holly vyötärön saavuttaen sisällä hänen hame ja tunne hänen ympärillään vatsan ja edellä hänen ass. Sitten hän kumartui ja tarttui hameen helma. Yhdellä nopealla liikkeellä, hän veti hame helma ylöspäin, kunnes se on nippuna noin hänen vyötärö.

Hollyn pikkuhousut olivat täysi näyttö lähes kaikki koneessa. Takana hänen pikkuhousut oli ratsastetaan ylös ja alttiina noin puolet hänen pusku posket.

Scotty nopeasti tunsi hänen pusku posket, juoksi hänen kätensä hänen pikkuhousut ja juoksi hänen etusormi ylös hänen ass crack aiheuttaen uuden kiljua Holly. Innokas taivas marsalkka sitten kaivoi edessä hänen pikkuhousut, ja juoksi hänen kätensä yli hänen pillua röykkiö, epäilemättä saada kourallinen vaimoni häpykarvat.

Jack auttoi minut jaloilleni, ja johdatti minut edessä tasossa kuin kaikki katseli minua. Scotty johti Holly eteen myös, kuten kaikki Katselin häntä. Hänen puseron oli vielä auki riitä, että hänen rintaliivit oli altistunut edessä.

Kahden lennoilla istui meitä kaksi paikkaa edessä lentokone, joka oli luultavasti varattu lentoemäntien tai jotain. Seuraavan muutaman minuutin, kaksi vuorotellen grillausta meitä kaiken tarkoitus, että lento miksi olin “hyökkää” humalassa. Holly ja kerroin heille, yhdessä ja erikseen, että kaveri oli humalassa ja molesting Holly, ja olin yksinkertaisesti yrittää pysäyttää hänet. Olen myös kertonut heille, että oli kolme työtoverit koneen takaosassa, joka voisi vahvistaa, kuka olin.

Sitten oli jokin muu häiriö taaempana tasossa, ja Scotty ryntäsi tutkimaan. Hän palasi muutamaa minuuttia myöhemmin, ja selitti Jack että humalassa oli oksentanut. Scotty vahvisti, että kaveri tuntui humalassa. Hän sanoi myös, että minun kolme työtoverit olivat vouched keitä me olimme ja miksi olimme matkalla.

Lennoilla puhuivat toisilleen yksityisesti, mutta kuulin Jack sanoa, “Heidän tarinan alkaa tarkistaa. Minusta he kertovat totuuden.”

Mutta he olivat ole kiirettä un-ranneke vaimoani, tai itseäni, ja me istuimme edessä, kun taas kaksi lennoilla puhuivat keskenään, ja muut matkustajat lähellä edessä tuijotti vaimoni alttiina bra.

Bitchy lentoemäntä soitti ohjaamon ja sitten Jack koputti ohjaamon oven. Näin Perämies päästi hänet sisään Viisi minuuttia myöhemmin Jack tuli ulos, mutta ohjaamon ovi jäi auki. Jack lähestyi Holly, ja sanoi, “ohjaaja haluaa puhua teille ohjaamossa.” Jack auttoi yhä cuffed Holly jalassaan. Hän kääntyi häntä ympäri, ja un-raudoissa hänen.

Muistaa, mitä tapahtui edellisen kerran vaimoni oli yksin lentäjät minäkin huusi: “Minä menen hänen kanssaan.”

“He haluavat vain puhua vaimosi”, vastasi Jack.

“Hän ei tule yksin. Menen sisään” Nousin ylös, pienellä vaivannäöllä.

Jack vain kohautti olkapäitään. “OK. Mutta pysyt mansetillista.” Kanssa, että Holly käveli ohjaamossa perämiehenä piti ovea, ja olen seurannut. Perämies suljettu ja lukittu ovi takanamme, ja otti paikan ohjaimissa oikealla puolella. Kapteeni, vasemmassa istuin, katsoi takaisin meille, ja hymyili.

“Hei, Holly! Emme odottaneet nähdä sinut takaisin tänne näin pian. Olen kuullut, että te kaksi aiheuttivat metelin minun tasossa.”

“Meillä ei aiheuttanut mitään”, sanoin.

Ohjaaja laittaa kätensä ylös ikään kuin rauhoittaa minua ja lopettaa minun selitys. “Joo, taivas marsalkka kertoi minulle kaiken. Mutta tässä juttu. Voit silti pidätetty aiheuttaa häiriön kaupallinen lento. Se ei ole mitään nuuskaaminen.

“Mutta kuuntele. Olen edelleen kapteeni tämän lennon, ja mitä sanon menee. Te kaksi voi joko ottaa pois tämän tason käsiraudoissa ja pidätettiin, ja ainakin ottaa säilöön ties kuinka kauan, mutta melko todennäköistä syytetty rikoksesta. Tai jos olen neliö sen aluspoliiseja, voit kävellä pois Scott ilmaiseksi, ilman virallista kirjaa, ja mennä about your business. “

Pilotti Katsoin perämies, joka oli katsomassa meitä hiljaa hänen aurinkolasit. Perämies otti kentällä. “Mutta otamme riskin näin. Joten haluaisimme vähän hyväksi meidän kindheartedness.”

En halua olla pidätetty, ja halusi epätoivoisesti pois käsiraudat. Olin tuulella madella. “Mitä haluat meistä?”

Hänen istuu asema ohjaajan paikalla, ohjaaja näytti Holly ylös ja alas kuin hän astui hänen eteensä. “Emme halua sinulta mitään, Tom – Se on Tom, eikö? Paitsi istua tuossa tuolissa takanasi, ja olla hiljaa muutaman minuutin.

“Mutta Holly, nautimme viime käyntisi niin paljon. Olit, öh, niin mukava ja ystävällinen ja huomioon ottava. Meillä on noin kaksikymmentäviisi minuuttia, kunnes meidän on tehtävä lento korjauksen, ja se saa hirveän tylsää täällä. Me vain Haluan sinun olevan ystävällinen meille enemmän ja, öh, viettää aikaa kanssamme. “

Aloin haistaa palaneen käryä. Nämä kaksi likainen vanha mies – hyvin, ohjaaja näytti noin kuusikymmentä, ja perämies näytti ehkä neljäkymmentä – oli kiristänyt vaimoni osaksi vilkkuu hänen tissit heille, ja nyt heillä oli meille molemmille ahtaalla uudelleen. Toivoin epäilykseni olivat väärässä.

“Mikä on” ystävällinen “?” Kysyi Holly.

“Mitä Vern tarkoittaa”, vastasi pilotti, “on vain haluamme tutustua sinuun paremmin ja näyttää sinulle muutamia asioita täällä. Astu hieman eteenpäin, Holly.” Hän viittilöi Holly eteenpäin. Välillä kaksi pilotti-istuimet oli ohjauskonsolista, joten Holly voisi tehostaa mitään lähempänä miehiä kuin takana niiden puheenjohtajat. Kapteeni oli noin häntä ja laittaa oikean kätensä hänen vyötärö, hieman yli hameen.

“Tiedätkö, mitä kaikki nämä välineet tekevät, Holly? Oh, Tom, voit vain istua siellä, että hyppääjä istuin.” Olen kuuliaisesti istui istuimella suoraan taakse perämiehen istuimen oikealla puolella.

Kapteeni alkoi hurja pois kasan teknistä ammattikieltä, kun hän selitti välineitä. Epäilen, Holly on maksamatta mitään enemmän huomiota hänen sanansa kuin olin. Mutta kun kapteeni alensi kätensä ja laittoi sen Holly oikeutta pusku tarkistaa yli hänen hame, hän katsoi takaisin minuun avuton ilme. Yritin lukea hänen ilme. Hän halusi minun vastustaa ja tulla hänen avukseen? Se tuntui kuin hän ilmaisi avuton antautuminen. Tunsin minun kukko kihelmöidä.

Yritin ajatella, pitäisikö minun kertoa kaksi lentäjää vittuun ja anna meidän ulos. Mutta en ollut aivan varma, mitä he aikovat tehdä. Hanki muutama katsoo edelliseen? Varmista Holly osoittavat hänen tissit uudelleen? Istuin kuin dweeb ja sanoi ja teki mitään, käteni kirjaimellisesti sidottu.

Holly näki minun toimettomuus ja vastustuksen puuttumista, ja uloshengitysilman. Hänen seuraava hengitys oli syvä hengittää kun ohjaaja kumartui ja liukui kätensä hameen alta. Hän hienovaraisesti liukui kätensä ylös hänen reidet, tuo hame sen kanssa. Näin Hollyn pikkuhousut tulevat näkyviin, ja katseli lentäjä ympyrän hänen palmu yli vaimoni sukkahousut verhottu pusku muutaman kerran. Sitten hän liukastui hänen sormensa pohjaan pikkuhousut, ja puristetaan paljain ass poskelle, kolme jalkaa pois naamaani.

Minulla oli täysi erektio, niinkuin olin vihainen kaksi likainen flyboys varten molesting vaimoni. Mutta kuten ohjaaja jatkoi vapaana selitys ohjaamon hallintalaitteiden, hän kysyi Holly, jos hän ymmärsi, ja hänen äänensä oli rauhallinen kuin hän sanoi hän. Ohjaaja ja Vern perämies alkoi pyytää Holly vaarattomia henkilökohtaisia ​​kysymyksiä, kuten miksi hän oli matkalla, mitä hän teki työkseen – ikään kuin ne olisi kahvilla hänen kanssaan, ei molesting häntä. Holly vastasi ujo, mutta ystävällinen ääni, ikään kuin hän olisi yksinkertaisesti ottaa kahvia heidän kanssaan, ja ei saada ahdisteltu vastoin tahtoaan. Ja kun he säröillä vitsejä, hän naurahti kuin ujo koulutyttö.

Vastoin hänen tahtoaan? Paljonko se oli vastoin hänen tahtoaan?

“Holly, miksi et tule täällä ja istua alas, ja todella kokea ohjaamo?” Ohjaaja teki Holly kädestä ja johdatti hänet keskikonsolin ympärille, missä hän istui. “Istu täällä”, hän kohteliaasti määräsi, taputtaen hänen sylissään. Holly ei katso minua, kun hän epävakaasti heitti hänen vasemman jalan ympärille ohjaajan torso. Hän asetti kätensä lanteilla kuin hän asettaa hänet tush alas sylissään. Ei ollut sijaa hänen jalat kuin kummallakin puolella ohjaajan istuimella, ja hän levittää jalkansa leveä ja anna hänen jalat repsottaa. Hänen hame oli nyt korotetuista hänen haara epäilemättä, vaikka minun näkökulmasta en voinut nähdä hänen pikkuhousut.

Pilotti sijoitettu molemmin käsin hänen paljaat reidet, ja hierotaan niitä vielä jutustella. Nyt hän kyseli, kuinka kauan olimme olleet naimisissa, ja hän on paljon poikaystäviä ennen minua. Ja sitten takaisin valvontaa.

“Jalkani hallita peräsimet. Ne ovat automaattinen lentäjä nyt, vaikka.” Hän juoksi kätensä ylös hänen vyötärö, ja hitaasti ja varovasti Gastropods molemmat rinnat yli hänen puseron.

Holly pääsee hieman kujertaa. Vastoin hänen tahtoaan? Olin mustasukkainen kuin helvetti, ja vihainen kuin helvetti Holly. Oliko hänellä tuntua hän nauttia tästä?

Mitä todella tapahtui Holly ensimmäinen kerta kun hän oli ohjaamossa? Minun ennen mielikuva tapahtumasta, ja peloissaan vapina vaimon pakko poistaa hänen puseron kun taas kaksi likainen vanhaa miestä virnisti häntä, on nyt korvattu visio vaimoni ylpeänä avaamisesta hänen pusero ja vannoutuneita rintaansa ulos kaksi vanhempaa miehet, kikattavat kuin koulutyttö, kun hän ravisteli rinnat niitä. Ehkä hän jopa anna heidän koskettaa häntä.

Entä humalassa? Holly oli selin kohti ikkunaa kuin palasin vessasta. Oliko hän kerroit humalassa tuntea hänen tissit ja yrittää peitellä tapahtumaan? Hän varmasti otti aikaan aina humalassa asetti kätensä yli hänen, menoja enemmän energiaa yrittäessään peitellä sitä kuin pysäyttää se. Vaikka hän ei pyytänyt humalassa hyväillä häntä, kuinka paljon hän pidä siitä?

Oma hardon twitched kun ajattelin vaimoni uskoton minulle, flaunting seksuaalisuutensa aivan edessäni.

Pilotti pääsi osaksi hänen repäisi auki pusero, ja hitaasti veti alas hänen rintaliivit kupit. Rinnat floppasi yli kupit. Omasta näkökulmasta voisin tuskin nähdä hänen vasemman rinnan, mutta minulla oli selkeä käsitys hänen oikea rinta, koska kapteeni cupped kätensä niiden alle ja nosti heidät. Hän varovasti hierotaan molemmat, kiertää hänen kämmenet yli kaksi paljasta valkoinen maapalloa. Hollyn rasvaa nännit olivat pystyssä. Hän kaari hänet takaisin ja pisti häntä rintaan ulos kaksi kättä. Kapteeni näppärästi silitti hänen nännejä, ja puristaa hänen tissit. Hän oli hyvä, hitto vie!

Ehkä se oli kaikki Holly vika. Saisi jokainen nainen tiedä pukeutua alle lanka bra lentokentälle näinä päivinä? Hänen hame oli liian lyhyt. Miksi hän pukeutua niin seksikäs pikkuhousut? Hänen ei olisi pitänyt kuluneet niin silkkaa pusero tänään, juuri tänään. Hänen olisi pitänyt tietää, että jokainen kaveri paikka olisi huomaamatta hänen yllään nämä seksikäs vaatteet. Hän oli liian nuori ja viehättävä voidaan kiinnittää huomiota niin.

Mutta minulla ei ollut. En usko mitään hänen silkkaa pusero, ei ollut huomannut hänen hame. Tuskin huomannut, mitä hän kantoi ollenkaan. Tuskin koskaan huomannut, mitä hän käytti, koska hän oli vauva. Sain salaa toivonut, että hänellä oli vielä sama elin, joka hänellä oli ennen kuin vauva.

Mutta nyt olin huomaamatta. Kuinka houkutteleva hän oli. Kuinka seksikäs hän katsoi hänen hame ja pusero. Mikä upea rinnat hänellä oli. Ei niin yrityksen kuin ennen, mutta isompi. Nyt mukavaa ja sujuvaa hänen reidet näytti, vaikka ne olivat hieman meatier kuin ne käytetään olla. Olimme olleet naimisissa vasta pari vuotta, ja olivat tunteneet toisensa pari vuotta ennen sitä. Olin kuullut seitsemän vuoden kutina, mutta näytti siltä, ​​että olin jo alkanut ottaa vaimoni seksuaalisuus itsestäänselvyytenä. Ei nyt, vaikka. Koska perämies kumartui ohjauspaneelin ja alkoi hierovat Hollyn oikea rinta, halusin häntä. Halusin seksiä hänen kanssaan juuri nyt. Hän näytti niin seksikäs tuntemaa kasvoi kaksi vanhempaa miestä. Olin niin kateellinen. Se vihdoin osui minulle, että niin monet muut miehet tänään olivat nähneet hänet ja luuli toivottavaa vaimo ja äiti – MILF!

Ohjaaja oli pudonnut hänen oikea kätensä alas välillä Holly jalat, ja työskenteli hänen pillua. Hänen kätensä oli sisällä hänen pikkuhousut ja oli sormi hitaasti liuku ja ulos hänen pillua.

Perämies avasi pullot alle konsoli, ja nosti esiin putki KY Jelly. “Tarvitsetko K-Y, kapteeni?”

“Ei, Vern, hän on paljon märkä.”

Holly oli hänen päänsä heitetään takaisin, nojaa sen kapteenin olkapäähän. Hän oli valittaen. Näin hänen perimmäiset lonkat eteenpäin tavata kätensä. “Ooh, wow!” Hän huohotti.

Wow? Kun oli viimeinen kerta, kun hän sanoi “wow” minulle seksin aikana? Tämä kaveri oli hyvä. He olivat molemmat hyviä. Vern perämies purettu housuihinsa, ja lyöty hyvin pitkä kalu. Holly oli yli oikean kätensä ja otti sen. Hän silitti sitä hitaasti, koska hän kiemurteli kapteenin sylissä.

Tunsin kaksi jalkaa pieni, kuten täydellinen häviäjä, katsomassa näitä kaksi vanhempaa miestä tyydyttää vaimoni paremmin kuin minä koskaan voisi. Mutta olin haltioissani niiden suorituskykyä, ja hänen. Toivoin aivohalvaus oman kukko kun minä katselin heitä.

OK, olin väärässä hänestä pyytää nuoruutensa väärinkäytöstä – varmasti se ei ollut hänen vikansa, että hän sai strip-etsinyt ja että hänen rintaliivit oli otettu pois. Mutta en silti ollut varma kuinka kovaa hän puolusti itseään vastaan ​​humalassa. Ja hän oli ilmeisesti nauttii parhaillaan lyöttäytyi kahden jäähtyä flyboys.

“Nouse ylös ja käänny ympäri, Holly”, sanoi ohjaaja. Pienellä vaivannäöllä, vaimoni nousi ylös. Hänen tissit olivat vielä roikkumassa hänen rintaliivit, ja ne roikkui ja bobbled kuin hän sai itsensä kääntyi ympäri. Hänellä oli jalat molemmin puolin ohjaajan ja valtaistuimensa, mutta on nyt edessään häntä, hänen hame korotetuista hänen vyötärö, hänen pikkuhousut ottaen. Kapteeni avasi vyö, rento housuihinsa ja vetoketjulla hänen lentää alas. Toisella kädellä hän lyöty hyvin suuri ja hyvin kuluneet kukko, etsii tumma ja täplikäs.

Perämies pääsi takaisin säiliöön, joka järjestetään KY, ja veti kondomin pakkauksen. Tällä kertaa kapteeni otti sen, avasi sen yhdellä kädellä, ja liukui kumi hänen kalu kuin hän oli tehnyt sen kymmenen tuhatta kertaa.

Holly ei tarvitse kertonut alentaa itsensä alas. Hän vajonneet, veti hänen pikkuhousut sivuun haaroissa paljastaa hänen karvainen pussy, ja tapasi kapteenin munaa pään. Voisin nähdä latex peittämä pää liukumäki vaimoni vaaleanpunainen mirri pari kertaa ja liu’uta sen sisälle. Holly helposti laskea itsensä alas ja anna loput paksu kalu luisuminen pillu. Selvästi hän oli hyvin voideltu.

Pilotti kumartui eteenpäin ja otti Hollyn oikeus tissi suuhun. Hän nuolaisi koko Nännipiha kanssa puristamista kielen, ja sitten kiersi sen yli Holly kovan nännin. Hollyn tissit jiggled kun hän tärisi ilosta. Nyt kun hän oli edessään minua, saatoin selvästi nähdä jokaisen ilme hän teki. Hänen silmäluomet olivat puoliksi suljettuna, koska sekä miehet nuoli ja hyväili hänen rintojaan, ja kapteeni hitaasti pisti sotkea hänen pillua. Hänen suunsa oli auki, säteilevät whimpers. Hän ei koskaan katsoi minua.

Perämies muutti lähemmäs, ja pisti hänen kova kalu hänen kasvonsa. “Ota se, Holly”, hän sanoi. Holly otti sen. Suunsa. Hän avasi suunsa, ja kääri sen ympärille munaa pään. Hän heiluivat hänen päänsä yli, kun ensimmäisellä puoliskolla se suuhunsa.

Mutta perämies ei ollut tyytyväinen hänen toimintaansa. “Kääri huulet vähän tiukempi. Mutta varo hampaita. Suck aivan kuin olisit viemässä pois pintakerros mehujää.”

Hän opasti vaimoni miten imeä kukko. Kaksi Flyboys tekivät parempaa työtä kuin minua miellyttää häntä, mutta he olivat myös opettaa hänelle, miten miellyttää miehiä paremmin. “Lick loppuun, kulta. Siinä se, kuin jäätelötötterön. Nyt hitaasti imeä kovaa akselille ottaen niin paljon kuin voit, taakse kurkkuun. Ahh, nyt tuntuu todella hyvältä, Holly.”

Lopuksi Vern perämiehenä, edelleen yllään hänen aurinkolasit, oli tyytyväinen vaimoni cocksucking taitoja, ja seisoi hiljaa, kun hän puhalsi häntä.

Näin satunnaista pilven menossa ikkunat minä istuin edessä suuri kone katsomassa kaksi miestä vastaa tahtonsa läpi vaimoni kanssa. Hän oli syyttely kautta kukko hänen suuhunsa. “MMmmmphhhh!” Hän oli vannoutuneita lonkat ja ulos tapaamaan kapteenin vannoutuneita nivusiin.

Kapteeni pisti kovemmin ja nopeammin. Hollyn tissit bobbled kun hän pisti kädet lanteilla. Hänen oikea käsi meni jalkojen väliin. Saatoin nähdä hänet hieroen ulottuvilla yli hänen clit.

“Ready, Vern?” kysyi kapteeni.

“Valmiina, kapteeni”, murahti perämiehenä.

“MuUUUMMMMUMMMPH!” Vaikeroi Holly, kiertää hänen haara ympäri kukko ja käsi, joka oli hänen pillua. Hänen silmänsä olivat vuonna takana päätään.

Aluksi pidin sitä massiivinen turbulenssia, mutta se oli vain minun vaimoni, flopping yhden kouristus toisensa jälkeen, hänen koko kehon vapina kuin hän on kohtaus.

“Swallow se, Holly!” Murahti Vern. Hän kaari hänen takaisin, ja näin hänen jism vuotaa välillä Holly huulilta.

“Cack!” Holly ei käytetty niellä jizm, tuskin halunnut suuseksiä lainkaan minun kanssani, ja hän tukehtui rohkeus, joka oli ammunta hänen suuhunsa. Hän veti takaisin ja seuraava kuorma löi kasvoihin. Vern täytetyt itsensä takaisin suuhunsa, ja toisti, “Swallow sitä.”

Vern veti märkä kukko vaimoni suuhun. Holly heitti päätään taaksepäin, silmät vielä rullalle, ja ravisteli hänen ruumiinsa. “Ohhhhhhh!”

Kapteeni murahti pari kertaa, ja työntövoima kovaa ja hidasta. “Ohhhh, yeah!” hän naurahti.

