Seuraavana aamuna menimme suoraan takaisin vitun kuin kanit. En välittänyt siitä puuttuu puolueen ollenkaan ja mielelläni ohittaa sen jos voisimme rakastella koko päivän sijaan. Lopulta hän joutui karkota minua makuuhuone nauraa suudelma kun haluan lopettaa ruuvaamalla häntä tarpeeksi kauan antaa hänen ajatella suoraan. Olen suihkussa ja pukeutunut tuore puku sitten meni alas päästää pitopalvelut, yrittää auttaa järjestämään asioita. Vieraat alkaisi saapuu iltapäivällä ja halusin kaiken olevan täydellistä Ellen.

Vasta ensimmäiset vieraat olivat alkaneet saapua, että olen nähnyt häntä enää. Hän näytti jopa parempi kuin edellisenä iltana, sen jälkeen kun hänen henkilökohtainen stylisti tullut yli saada hänet valmis puolue ja pukeutunut on sydän pysähtymättä sininen mekko. Naisten ympäröimä oman iän, hän erottui kuin tähdenlento on selkeä kesäyön. Se oli uskomatonta, kuinka paljon paremmin hän näytti kuin muut naiset juhlissa. Hän tuskin vilkaisi minuun päin koko iltapäivän, kuin jos katsekontakti minuun ehkä jotenkin pettää salainen suhde. Katselin häntä aina kun pystyin, hymyillen muutama yhden miesten juhlissa kierteli häntä kuin korppikotkat yrittää hakea hänet yksi toisensa jälkeen. Hän kääntyi alas kaikki ennakot, vaikka lopulta myöntyi ja tanssinut jotkut heistä, kun musiikki alkoi. Katsomassa täynnä kateutta, koska he tanssivat hänen kanssaan, olen seethed raivosta, kun yksi heistä piteli hiukan liian lähelle minun makuuni.

Koko yön olen kuullut ihmisten onnitella häntä puutarhaan ja oli onnellinen tietää meidän kovaa työtä oltiin arvostettu. Katselu Ellen seurustella hänen vieraat ja laittaa kaikille kotonaan sai minut haluamaan häntä sitäkin. Hän oli niin miellyttävä ja helppo menossa, että voisin melkein unohtaa, kuinka suorastaan ​​häikäilemätön hän voisi olla hänen liiketoiminnan neuvotteluissa. Olin kuullut hänen ottaen tärkeitä puheluita, kun olimme sängyssä ennen ja huomasin uskomattoman päällä, kun hän haukkui tilauksia soittajat tai uhkasi ampua heidät, jos he eivät lopeta tehdä virheitä, jotka maksavat hänelle rahaa. Jälkeenpäin olin aina rakastella häntä heti, toivoen että se auttaisi häntä unohtamaan hänen ongelmia.

“Otan yksi niistä nuori mies”, sanoi naisen ääni puolelta vihlova minua päiväuneni alkuillasta.

“Tässä sinulle”, sanoin luovuttamalla hänelle juoda minun lokerosta. “Mitä muuta minun voisi saada sinut rouva?” Kysyin opiskelu lyhyt, pullea, keski-ikäinen vaaleita Olin nähnyt joitakin kuvia noin Ellenin kotiin.

“Voit aloittaa kutsuvan minua Gwen”, hän hymyili. “Olet Ellenin kesän puutarhuri vai?” hän kysyi. “Olen kuullut todella paljon sinusta Dan”, hän lisäsi, kun Nyökkäsin.

“I. ..” pirun katsomaan hymyillen hän antaa minulle. Ellen on täytynyt kertoa hänelle kaiken. Heti kun hän kertoi minulle hänen nimensä minä muistin Ellen kertoi minulle hänestä. He olivat olleet läheisiä ystäviä jo vuosia.

“Relax Daniel”, hän kuiskasi. “Olet pieni salaisuus on turvassa, vaikka kuulla Ellen kertoa se ei ole mitään juuri mitään”, hän sanoi tuijottaen minun haara.

Red kohtasi Sain häneltä pois niin nopeasti kuin pystyin, sisällä paenneiden kun hän hihitti takanani. Saatoin vain toivoa, että kukaan ei ollut kuuli. Istuu wc-istuimen kansi alennettu pääkerroksessa kylpyhuoneessa mieleni rynnisti ajatuksilla Gwen jotenkin pilaa kaiken. Se, että Ellen oli jaettu osa suhde jonkun oli rohkaiseva ainakin. Ehkä hän oli etsimässä joku kertoa hänelle, että hän pitäisi lopettaa jarruttaa ja tehdä mitä hän halusi.

“Joku täällä”, sanoin kun kuulin koputtaa ovelle.

“Se olen minä hon”, sanoi minun rakastaja toiselta puolelta.

“Ms Swanson”, sanoin katselin ympärilleni avasin oven kaipailen voisi nähdä meidät.

“Ellie”, hän korjattu minua harmaaturska kun hän työnsi sisälle ja sulki oven. “Näin sinut ajaa pois, mitäs Gwen sanoa?”

“Mitä luulet?” Sanoin hieman vihaa ääneni.

“Daniel”, hän sanoi otti minua kädestä. “Olen pahoillani, mutta minun piti kertoa jollekin meistä. Hän ei ole koskaan ollut mitään, mutta kannustava. Jos ei hänen olisin puhunut itseni päättyy välimme kauan sitten.”

“Miksi teet sen? Olet aina etsit jotain tekosyy päästä pois luotani, mutta koskaan ajattele kaikkia syitä tee siitä kestää ikuisesti”, sanoin yhä vihainen hänelle.

“Kulta olemme puhuneet tästä. Jonain päivänä sinä ymmärrät lupaan. Emmekö voisi vain nauttia, mitä meillä on, kun me voimme?” Hän sanoi näköinen surullinen kuin hän aina teki, kun yritin puhua tulevaisuudesta hänen kanssaan.

“Teen parhaani, jotta saat varmasti nauttia joka hetkestä”, sanoin vihani unohtanut nähdessään kyyneleet silmissään.

“Oh god Olen ollut niin märkä ajatellut sinua koko päivän”, hän henkäisi tilalla minua tiukasti. “Täällä”, hän sanoi liukumassa pois hänen pikkuhousut luovuttamaan ne minulle. Olen hengitettynä niiden tuoksu kuin hän jatkoi sanomalla, “Kun väkijoukko alkaa ohentua tavata minut yläkertaan pikainen. Annan sinulle signaalin, kun on sen aika. En voi odottaa koko yön olla kanssasi Hon ja Don ‘ murehdi Gwen Minä puhun hänelle. “

Me hiipi ulos kylpyhuoneesta ja takaisin juhliin, useita polkuja, joten ei luulisi olisimme olleet yhdessä. Minulla oli hänen märkä pikkuhousut työntää sisimmässään takkini taskuun ja taisteli erektio yritti itämään. Ensimmäinen asia, olen huomannut oli Gwen katsot minua uudelleen ja tietäen hymy naamallaan oli tarpeeksi, jotta minut haluavat paeta kerran. Aloin kuvitella hänet alasti ja mitä se voisi olla kuin naida häntä pullea kehon takaapäin. Se laittoi minut kotonaan ja annoin hänelle hymy, joka sai hänet punastumaan, kun hän on lukenut ajatukseni kääntyvät pois. Ellen tuli puhumaan hänelle pian ja emme jaa enää tuijottaa jälkeen.

Aika indeksoidaan odotin merkkiä Ellen tavata hänet yläkertaan. Yritin menettää itseni tarjoillaan juomia ja raivata tyhjät lasit. Se oli avoin baari, mutta Ellenin lupaus hyviä vinkkejä oli hillitty, jos mitään. Yöllä tein reilusti yli tuhat dollaria käveleminen tarjotin cocktaileja ja yksi vanha mies antoi minulle sadan dollarin lasku vain tuo hänet tuhkakuppi hänen sikarin. Kymmenellä ihmiset alkoivat etääntyä ja olin liimattu silmäni hänen odottamassa häntä katsomaan minua. Kun hän tuijotti suoraan minuun ja sanoi kovalla äänellä, että hän tarvitsi astua sisälle muutaman minuutin jouduin hillitsemään itseni pitää valuminen hänen makuuhuoneensa täydellä nopeudella. Olen edelleen tehnyt siellä kauan ennen häntä ja odotti vain sisällä ensimmäisen kammion hänen saapua.

“Vauhtia meillä ei ole paljon aikaa”, hän sanoi sulkien oven perässään.

“Näytät fantastinen tänään”, sanoin yrittää antaa hänelle suukon.

“Huolellinen minun meikki ja hiukset”, hän varoitti, kääntyen anna minun suudella hänen niskaansa sijaan. “Onko minun koskaan tarvitse tämän illan jälkeen. Näitkö kaikki ne vanhat miehet yrittävät iskeä minua? En usko, että siellä oli yksi, joka oli vähemmän kuin viisikymmentä”, hän valitti.

“Joo se on kamalaa. En voi kuvitella, mitä se olisi sama kuin,” sanoin virnistäen.

“Oh god En voi uskoa juuri sanoin, että”, hän sanoi katsoen hämmentynyt.

“Se on ok Ellie, en haluaisi viisikymmentä vuotta vanhoja miehiä iskeä minua joko”, sanoin yrittää riisua hänet.

“Ei ole aikaa siihen”, hän hymyili. “Just kiinni se minua ja sanoo”, hän sanoi kääntyy ympäri poistamaan hänen pukeutua, kun hän kumartui tuolin.

Pudotin housut heti ja veti minun innoissaan kukko. Se tulisi olemaan vaikea olla cum nopeasti sen jälkeen ennakointi tämä kohtaaminen tuntikausia. Olen törmäsi hänen mukava ja kova tunne hänen perse ja reidet aaltoilu Beneath My iskuja. Läpsiminen häntä alasti vyötäröstä alaspäin kehon yritin pitää pois niin kauan kuin pystyin. Ellen oli grunting ja pyytää minua menemään kovempaa. Joskus Mielestäni hän juuri kone, joka oli aina lisävarusteita tarvittaessa. Olin jo vitun hänen niin kovaa kuin pystyin, joten aloin vetää lonkat minua kohti toivoen, että tekisi sen hänelle. Kun minun kukko pää alkoi kihelmöidä Tiesin aioin cum pian, jos emme lopeta. Yritin hidastaa pidentää sen hänelle, mutta hän tiesi, mitä olin tekemässä ja käski antaa sen hänelle. Iskevää häntä kovaa jälleen Pidin pois niin kauan kuin pystyin ja sitten polkumyynnillä minun kuorman sisällä hänen kun lopulta menetti hallinnan.

“Mmmm … Se oli hienoa”, hän henkäisi edes ajatellut hän ei cum vielä kun hän veti pois minun kukko.

“Unohda puolue Ellie, mennään nukkumaan”, sanoin yrittää pitää kiinni hänen kun hän katsoi alas cum valuu hänen häpy.

“En voi Hon mutta lupaan me pysyä koko yön jos haluat”, hän sanoi nopeasti suudelma. “Mistä sinä laittaa pikkuhousut? Tarvitsen jotain pitää tämä cum alasajon jalkojani”, hän naurahti.

“Täällä”, sanoin ohimennen ne hänelle minun takin taskuun. “Pitäisikö minun mennä takaisin ensimmäinen tai odota kunnes olet mennyt?” Kysyin vetää housuni ylös.

“Sinun pitäisi pysyä täällä”, hän sanoi. “Ja sinun on parasta olla alasti ja kova, kun palaan.”

Kanssa nopeasti tarkistaa hänen olemuksensa peiliin hän kumartui ulos huoneesta puhaltaa suukko kun hän sulki oven perässään. Kaipasin häntä jo kuin minä käsittelemätön ennen istuu sohvalla. Toivoin, että puolue olisi pian ohi, mutta siellä oli vielä paljon ihmisiä, siellä kun olin lähtenyt tulemaan yläkertaan. Virran TV kuluttaa aikaa olen heittänyt läpi kunnes löysin urheilun huippuhetkiä tarkistaa baseball tulokset. Sen jälkeen juoksin läpi kanavat uudelleen kunnes löysin elokuvaa katsomaan miettiminen hän tulisi takaisin minä hetkenä hyvänsä. Ensimmäinen elokuva oli ohi ja oli vielä mitään merkkejä hänen. “Kuinka kauan hän odottaa minun yrittää pysyä kovaa?” Ihmettelin katselee my cock, että olin ollut silitti laiskasti pyritään pitämään puoliksi pystyssä ainakin.

Menin päämakuuhuone ja hiipi ovelle, joka johti parvekkeelle. Oven avaus kuuntelin tarkasti, ei halua nähdä. Oli vielä runsaasti ääniä, mutta ei osannut sanoa, kuinka monta. Kurkistaa ulos Laskin ainakin kaksikymmentä vierasta vielä joka osasi paljon enemmän saattaa olla poissa näkyvistä koko puutarhan ja talon. Ei ollut loppua näkyvissä puolue se tuntui. Tämä piti olla meidän viikonlopun yhdessä ja jo se oli myöhään lauantai-iltana tai aikaisin sunnuntaiaamuna minun pitäisi sanoa, ajan loppumassa. Minun pitäisi mennä kotiin huomenna illalla niin, että ei ole jättänyt meitä kauan olla yhdessä ollenkaan. Lähempänä se sai tyttärelleen palaavat enemmän olen huolissani siitä, että mitä minulla oli Ellen laskisi pian. Ajatuksia kuin että alkaa käydä läpi mielessäni, menin takaisin tv ja yritti menettää itseni toisen elokuvan. Lopetin katsomassa toinen elokuva ja seuraava alkoi juuri, kun kuulin hänen huoneen ulkopuolella ja kuumeisesti nykäisi itseni takaisin täysi erektio hänelle.

“Juuri siellä, missä jätin sinut ja kovaa pyynnöstä”, hän hymyili kompuroi sisään

“Sinun on parempi olla liian humalassa vittu,” kiusoittelin seisomaan hymyillen. “Mitä hän tekee täällä?” Kysyin nähdä Gwen työnnä huoneeseen hänen takanaan kun istuin alas ja kätkenyt minun alastomuutensa tyyny.

“Hän on humalassa ja kiimainen liian” Ellen kohautti kun hän aloitti vetämällä hänen vaatteensa pois.

“Haluan nähdä sen uudelleen,” Gwen nauroi. “Minulla on vain vähän näyttää, mutta pidin siitä, mitä olen nähnyt.”

“Hitto Ellie mitä sinä ajattelet?” Sanoin vihainen, että hän pilaisi mitä vähän aikaa olimme jättäneet näin.

“Ellie?” sanoi Gwen katsot hänen ja nauraa.

“Mene odottamaan makuuhuoneessa Gwen”, sanoi Ellen raitistaa yhtäkkiä. “Ja sulje ovi”, hän sanoi odottaa, kunnes hän näki sen lähellä ennen paluuta minulle puoli alasti. “Daniel …”

“Miten saatoit tehdä tämän? Meidän yhteinen aika on loppumassa. Tämän piti olla erityinen viikonloppu meille ja tuo ystäväsi mukaan? En ole lelu kertoa kuka haluat”, sanoin raivoissaan äänellä. En ollut koskaan ollut niin vihainen hänelle.

“Olen pahoillani”, hän sanoi katsoen murskattu. “Luulin sinun olevan onnellinen. Luulin kaikki miehet oli pakkomielle ajatus kolmikko.”

“Ne ovat jackasses jotka eivät ymmärrä kuinka onnekas ne ovat, mitä he ovat saaneet”, sanoin. “En halua ketään muuta kuin sinut.”

“Daniel sinun täytyy lakata tekemästä tätä itsellesi. Mitä olemme tulee päättymään ennemmin kuin kumpikaan meistä haluaisivat”, hän sanoi hiljaa.

“Miksi? Miksi sen tarvitse päättyä? Olen kyllästynyt puhut näin koko ajan”, sanoin enemmän surullinen kuin vihainen nyt.

“Jonakin päivänä sinä ymmärrät”, hän sanoi annoitte minulle sama vanha vastaus ja tiesin, että hän sanoisi enempää sitä tänä iltana.

“Lähetä hänet kotiin”, sanoin nyökkää makuuhuoneeseen haluavat päästä alkoi muodostavat seksiä.

“Jos haluat häntä lähtemään sitten kerrot hänelle,” Ellen sanoi. “En suunnitellut tämän tapahtua, mutta kaikki muut vieraat vasemmalle ja se oli vain me kaksi jäljellä. Pidimme juominen ja puhuminen. Kun ei ole aikaa aihe kääntyi sinulle. Hän alkoi itkeä ja kertoi minulle, kuinka onnekas olen oli saada mies, joka halusi olla kanssani. Hänen miehensä jätti hänet kolme vuotta sitten ja hän on ollut yksin siitä lähtien. Tiesin tarkalleen, mitä se oli kuin ja ajattelin yö saatat tehdä hänelle luottamusta, mitä se teki minun. Ajattelin jopa ehkä pidät Yllätyksekseni mutta kai olin väärässä. Yritin vain saada ihmiset I. .. I. .. välitän onnellinen. Menet kertomaan hänelle, että hän ei voi jäädä, koska nähtyään miten innoissaan hän sai matkalla tänne ei mitenkään voin tehdä sen. “

“Olen niin pahoillani Ellie”, sanoin tunne kuin täydellinen kusipää, miten olisin reagoinut aiemmin.

“Onko hän oleskelee tai menossa? Koska en voi odottaa päästä tuijotti kumpaakaan”, hän sanoi.

“Hän voi jäädä, mutta olet silti ainoa nainen haluan mitä sanot tai mitä tapahtuu”, sanoin suudella hänen pehmeän huulet.

“No mennään hauskaa hunajaa”, hän hymyili suudella minua takaisin ja sitten strippaus alasti. “Olet vielä pukeutunut?” hän sanoi, kun tulimme löytää Gwen alaspäin sängyssä.

“Olin vain lepää silmäni”, hän sanoi katsoen ylös. “Oletko varma tästä Ellen?” hän sanoi tuijottaen kukko halusta.

“Olemme varmoja,” Ellen sanoi katsoen minua. “Näyttää siltä haluat, mitä näet”, sanoi hän kumartui ravistella minun kukko hänen ystävänsä.

“Se näyttää niin iso”, hän sanoi innoissaan.

“No saada alasti ja näemme, jos se sopii”, Ellen sanoi naurahtaen.

Olin hiljaa koko pikku vaihto. Tuntui oudolta olla toinen nainen silmäillen minun alasti elin, erityisesti Ellen minun vieressäni seisoi. Hän johti minut sänkyyn ja saimme sitä istua vierekkäin kuten Gwen nousi. Ilman hänen kenkänsä hän oli huomattavasti lyhyempi kuin Ellen ja hänen pullea vain runko auttoi suurentaa eroja. Hän näytti hermostunut seisoo edessämme ja näytti siltä kuin hän olisi saanut sen sijaan nauhat alas edessä hänen läheinen ystävänsä ja hänen nuori rakastaja. Ellen kannusti häntä ja silitti kukko käskien häntä katsomaan, mitä hän puuttuu ulos. Hermostunut hymy ja punastella kasvot hän purkaa hänen pukeutua ja kiemurteli irti hitaasti.

Gwen oli lyhyt ja pullea pasteija valkoinen runko, näyttää niin erilainen kuin Ellen että löysin kontrasti yllättävän jännittävä. Olin sanonut aiemmin, että minulla ei ollut kiinnostusta toista naista, mutta kun katselin hänen ottaa hänen vaatteensa pois tunsin kukko tykyttää ja tiesi Ellen tunsi sen myös. Plain beige rintaliivit laaja olkaimet hallussa hänen valtava tissit ylös. Koska mekko hänellä oli yllään putosi hänen vyötärö hän puristi rintaansa yhdessä hänen välillään erittäin paksu olkavarteen. Seeing hänen vaikea saada pukeutua hänen ohitseen leveä lantio sai minut jopa hornier kuin ennen. Voisin nähdä venyttää markkaa rulla rasvaa, joka peitti hänen vatsaansa, mutta halusin nähdä enemmän hänen kuitenkin. Hän oli alas hänen rintaliivit, pikkuhousut ja silkkaa musta nailonit, joka peitti hänen mehevä valkoinen jalat puoliväliin reittä nyt ja yritti liittyä meihin sängylle.

“Sänky on alastomia ihmisiä vain”, Ellen sanoi kiusata Gwen kun hän muutti estää hänen saamasta sängylle.

“Ellen olen niin hermostunut”, hän sanoi katsoen Ellen, minulle, ja sitten takaisin. “Emmekö voisi päästä alkuun? Tunnen niin lihava ja ruma teidän molempien kanssa katsomassa minua näin.”

“Hän ei voisi olla enemmän innoissaan”, Ellen sanoi.

“Se on totta”, sanoin, kun Gwen katsoi minua. “Haluan nähdä se kaikki pois.”

Antaa meille ujo hymy, joka sai hänet kaunis, hän kääntyi ympäri ja unhooked hänen rintaliivit. Löysin silmäni piirtää hänen suuri lonkat ja perse, viipyvä alas hänen altistuvat reisi, joka osoitti hieman selluliittia. Ellen antoi minulle suukon poskelle kun tutkin hänen ystävänsä kanssa selvää jännitystä, vaikka ei ollut vertailua niiden välillä. Se oli helppo nähdä, miksi hän saattaa luota, koska hänen miehensä jätti hänet, mutta löysin itseni puoleensa Gwen huolimatta monia puutteita ruumiinsa. Minusta tuli tarkoituksenaan varmistaa hänellä oli hauskaa tänään ja osoittaa hänen hän oli toivottavaa nainen, joka olisi nauttia elämästä.

Siirryn edessämme jälleen, hän yritti peittää hänen valtava rinnat pienet kädet, että voi alkaa salata, että paljon lihaa. Vaaleansininen suonet joka erottui selvästi hänen valkoinen iho juoksi vaikka heitä ja osat laaja vaaleanpunainen areola näkyi välillä hänen sormensa. Aloin huomata, että Ellen oli antaa hänen ystävänsä kaipuu näyttää niin hyvin ja miettinyt, mitä voisi tapahtua välillä naisten kun aloitimme vitun. Gwen tuli lopulta hänen kätensä pois hänen nännit ja heilutti niitä päänsä yläpuolelle nauraa kun vihelsi äänekkäästi häntä. Hän pudisti olkapäät puolelta toiselle, lähettää hänen massiivinen tissit jiggling ympäri, kuten Ellen kannusti häntä liikaa.

Kun hän alkoi luistaa yksi hänen sukat pois, Ellen viittasi hänen yli meille ja taputti sängyn hänen puolellaan, jossa hän halusi Gwen laittaa hänen jalka. Katselin sinisilmäinen Ellen polvistui reunalla sängyn poistaa Gwenin nylon, paljastaen hänen makea häpy minulle prosessissa. Kallistuu yli hän suuteli Gwen jalkaan, kun hän alensi hatara vaatteet paljastaa valkoisen jalan alla vähä vähältä. Kun se poistettiin, Ellen otti yhden Gwenin rinnat ja nostamalla molemmat kädet otti nännin suuhunsa imeä sitä. Minun kukko oli lähes valmis cum omasta nähdessään minun rakastaja ja hänen ystävänsä jakamaan niitä syleilyyn. Polvistuin takana Ellen ja yritti livahtaa häntä, mutta hän työnsi minut pois ja vilkutti Gwen yli vierelleni.

Muutin reunaan minun puolellani ja hieroi Gwen jalkaan, kun hän pisti jalka alas viereeni. Ellen halasi minua takaapäin painamalla rinnat selkääni ja saavutti noin aivohalvauksen minun kukko kuin hän suuteli kaulaani. En tarvitse kertoa hänelle mennä helppoa, hän tiesi, että olin partaalla Cumming. Gwen jalka vapisi minun ymmärtää, hänen katseensa hänen ystävänsä käteen, joka oli leikkii minun kukko. Kun olen liukui sileää pois, en voinut vastustaa saada maistaa hänen tissit itselleni. Otin yhden ja imi leveä vaaleanpunainen nänni, nakertajalla sitä kuten Gwen voihki silmät kiinni nyt.

“Saat pikkuhousut pois ja auttaa minua imeä hänet”, Ellen sanoi hän työnsi minut kiinni selkääni.

“Katsotaan, että pillua”, sanoin hymyillen innokkaasti Ellen holding my cock ja odottavat Gwenin kusipää liikaa.

“Oh god en ole ajeltu ikuisesti”, hän sanoi hämmentynyt hymy.

“Menkää ottaa niitä pois”, sanoi Ellen vaatimaan häntä. “Et saa mitään tätä herkullista kukko kunnes ne ovat poissa.”

“Ok”, hän sanoi pudottamalla hänen pikkuhousut ja toivoen sängyllä niin nopeasti, että Pääsin hädin tuskin vilkaista paksu vyyhti tummat hiukset jalkojen väliin.

Jossa alaston nainen molemmin puolin minua nyt ylitin sormet pään takana ja odotti mitä olin varma, olisi mahtava suihin. Heidän ruumiinsa oli pehmeä ja lämmin vastaan ​​jalkani Gwen ryömi kohti minun kukko. Ellen hymyili sitten imi minun kukko syvälle hänen kurkkuunsa ennen vetämällä se ulos ja tarjoamalla sitä Gwen pitämällä sitä lähellä pohjaa. Gwen erosimme hänen huulensa ja laajennettava hänen kielensä nuolla märkä kukko ennen pään sisällä hänen suuhun. Kun lyhyt tiensä hänen omasta suustaan ​​työnsi sen pois ja antoi Ellen uuden vuoron. Naisten vaihdettiin edestakaisin niin minun kukko oli ajautunut yksi suu ja muita. Ellen varoitti Gwen mennä hitaasti, koska olin niin lähellä Cumming. Hän päästi Gwen tarttua aivohalvauksen minulle ja jätti hänet yksin minun kukko hetkeksi, kun hän tuli suutelemaan minua intohimoisesti.

Ellen cuddled minuun kuin minä kääritty käsivarren hänen ympärilleen ja me katselimme hänen ystävänsä antaa minulle suihin. Kaupankäynti suukkoja hänen Huokaisin onnellisena Gwen jatkoi imeä pois minun kukko. Hän oli vielä menossa vaivalloisesti hidas kuin hän työskenteli minun prick pitää minut yksi hyvä yritys nykiminen päässä Cumming koko ajan. Ellen antoi minulle viimeisen suudelman ja sitten meni alas luokseen uudelleen, kun yli minun kukko hänen vuoronsa. Molemmat naiset alkoivat tonguing my cock yhdessä heilauttamalla ylös ja alas sen pituus ja taistelevat tilaa herkkä päähän. Kun he keskeytetty jakaa huolimaton openmouthed suudelma jouduin puristaa lujasti nivusiin tiukka pitää puhaltaa minun ladata.

